کمک یک میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت:امسال در مرحله نخست جشن عاطفه ها مردم استان خراسان‌شمالی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمندکمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهر ماه گفت: کمک های مرحله اول جشن عاطفه های امسال در مقایسه با  کل کمک های سال ۹۵، بیش از ۴۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها میزان کمک های جشن در سال ۹۶ افزون بر دو میلیارد تومان افزایش داشته باشد، درحالی که این رقم در سال ۹۵ افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان بود.

اهرابی اظهار کرد: ۹۶۳ میلیون تومان از کمک های مردمی جشن عاطفه های امسال به صورت کالا و ۴۷ میلیون تومان نیز به صورت نقدی به محرومان کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان این که از روز شنبه کار توزیع کمک های غیر نقدی این جشن بین ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند استان آغاز شده است،گفت: کمک های نقدی هم به محض خرید لوازم التحریر و پوشاک بین این دانش آموزان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان بجنورد با پرداخت بیش از ۳۶۵ میلیون تومان بیشترین کمک را به این جشن کردندو مانه وسملقان با وجود جمعیت کم با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان رتبه دوم را در کمک به دانش‌آموزان نیازمند کسب کرد.

گفتنی است: مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۹ مهر ماه سال ۹۶،در مدارس استان با حضور انجمن، اولیاء ومربیان برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

توزیع کمک های مردمی جشن عاطفه ها بین 10 هزار دانش آموز نیازمند استان خراسان‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.