امام جمعه بوشهر:

دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر از تعهدات به برجام پایبند بوده است

امام جمعه بوشهر گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ایران فراتر از تعهدات به برجام پایبند بوده ولی آمریکا بدنبال پاره کردن برجام است.

دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر از تعهدات به برجام پایبند بوده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن آغاز ماه محرم بر بهره جستن از آموزه‌های قیام عاشورای حسینی تاکید کرد و اظهار داشت: قیام سید و سالار شهیدان سرشار از درس، پند، اندرز و آموزه است که باید از این فرصت برای رسیدن به کمال و سعادت بهره برد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به خوف از خدا و حضرت باریتعالی تصریح کرد: خوف دنیایی ثمربخش نیست، ولی خوف الهی ضمن مقدس بودن، انسان را از گناه مصون نگه می‌دارد و سبب هدایت و کمال انسان می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه سیاست نه شرقی نه غربی باید در همه عرصه اجتماع مورد توجه قرار بگیرد افزود: اگر می‌خواهیم اسلام، انقلاب اسلامی و استقلال کشور حفظ شود باید سیاست نه شرقی نه غربی در همه عرصه اجتماع مورد توجه قرار بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتدار اقتصادی سبب اقتدار کشور در همه ابعاد می‌شود افزود: یکی از موضوعات مهمی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تدابیر مناسبی برای آن اندیشیده نشده موضوع اقتصادی است که مهم‌تر از دیگر عرصه‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که دشمنان علیه نظام اسلامی بکار می‌گیرند مدیریت سیاسی اقتصادی گفت: باید مسئولان نظام، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان حسب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی طرح کلان اقتصادی را تدوین و تهیه کنند.

امام جمعه بوشهر عدالت و گسترش آن، مبارزه با فقر و تقسیم صحیح ثروت در جامعه را یکی از تاکید مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: تجلی اجتماعی اسلام در عدالت است که مسئولان اجرایی باید عدالت محور باشند و بر اساس عدالت مدیریت، نظارت، انتخاب، طراحی و اجرا کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر ریشه شدن فقر در جامعه تصریح کرد: مبارزه با فقر باید به‌گونه‌ای انجام شود تا ضمن ریشه کن شدن این آسیب، زمینه رشد اقتصادی در جامعه و جلوگیری از رانت‌خواری فراهم شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ضرورت حفظ روحیه انقلابی‌گری در جامعه گفت: اسلام دین اباعبدالله‌الحسین (ع) است اگر روحیه انقلابی‌گری و مجاهدت از انقلاب گرفته شود که آمریکا و اسرائیل غاصب دنبال آن هستند تمام آرمان‌ها، استقلال و آزادی در کشور از بین می‌رود و زمینه نفوذ استکبار جهانی و آمریکا فراهم می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر مراقبت مجلس خبرگان از حفظ روحیه انقلابی در جامعه به سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل پرداخت و تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با سخنان سخیف خود در سازمان ملل نشان داد که در پی اضمحلال آزادی در جهان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با محکوم کردم سخنان سخیف و مداخله جویانانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: ترامپ در سازمان ملل مطالبی بیان کرد که نشان از شخصیت خرد وی و سران سیاسی آمریکا بود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شخصیت آمریکا، تجلی در شخص ترامپ دارد افزود: اعتماد به آمریکا یعنی اعتماد به ابلهان است که شخصیت و جایگاه این کشور در اندیشه‌های رئیس جمهور آمریکا متجلی شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند به برجام پایبند باشد گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند مذاکره اشکال ندارد، ولی اعتماد به آمریکا نشود که در مذاکرات گذشته مشاهده شد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه محصول مذاکره یاد شده این شد که آمریکا نقض بر جام کند خاطرنشان کرد: همواره آمریکا ایران را به نقض برجام متهم می‌کند در حالیکه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ایران فراتر از تعهدات به برجام پایبند بوده، ولی آمریکا بدنبال پاره کردن برجام است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران درس و آموزه خود را از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) فرا گرفته است تصریح کرد: آمریکا در واقع انتظار دارد که طرف مقابل بطور کلی در برابر آن‌ها تسلیم شود، ولی باید بدانند کوچکترین ماجراجویی در قبال ایران نتیجه‌ای جز پشیمانی و شکست به دنبال ندارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا دچار غرور کاذب شده است گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی تازه به دوران رسیده در عالم سیاست و دچار غرور کاذب شده است با این حال آمریکا و هم پیمانانش و اتحادیه اروپا بدانند که کوچکترین تعرض آن‌ها دفاع و مقاومت حماسی مردم ایران را به دنبال دارد

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران، اسلام و رزمندگان است و نیرو‌های مسلح با صلابت و مقتدر استان بوشهر چنان این خطه استراتژیک را برای مردم امن کردند که هیچکس جرات تعرض به آن را ندارد.

صفایی بوشهری با قدردانی از نیرو‌های مسلح استان بوشهر افزود: نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در اوج آمادگی قرار دارند اگر کوچکترین تعرضی به ایران شود با قدرت پاسخ می‌دهند که در برخورد نیروی دریای سپاه با تفنگداران دریایی آمریکایی در خلیج فارس این مهم نشان داده شد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: از تلاشگران عرصه تعلیم تربیت، فرهنگیان و دست‌اندرکاران علم‌آموزی و درس قدردانی و سپاسگذاری می‌شود.

انتهای پیام /پ

رئیس جمهور آمریکا دچار غرور کاذب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.