امام جمعه بوشهر:

رعایت و حفظ قانون در جامعه بسیاری از معروف‌ها را محقق می‌کند

امام جمعه بوشهر گفت: اگر مسئولان در جامعه قانون را رعایت، حفظ و اجرا کنند بسیاری از معروف‌ها تحقق می‌یابد و از بروز منکر‌ها جلوگیری می‌شود.

رعایت و حفظ قانون در جامعه بسیاری از معروف‌ها را محقق می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت ایام ماه محرم و دهه نخست این ماه با عظمت اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر با الگو گرفتن از فرهنگ اهل بیت(ع) و نهضت عاشورای حسینی(ع) محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به نقش مهم ترویج فریضه الهی امر به معروف برای مصون نگه داشتن جامعه از آسیب‌ها و منکرها افزود: امر به معروف و نهی از منکر سدی محکم در برابر مفاسد و منکرات است که باید این فرهنگ در تمام لایه‌های جامعه ترویج و فرهنگ سازی شود.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توجه همه مسئولان در ترویح فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر افزود: ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر رسالت و تکلیف برای همه مردم به ویژه مسئولان است.

صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم این فریضه الهی در جلوگیری از سقوط جامعه خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر از جامعه برداشته شود جامعه دچار سقوط حتمی شده و به رشد کافی نمی‌رسد.

نماینده ولی فییه در استان بوشهر با بیان اینکه اسلام تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر کرده است، تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای احیاء این امر الهی است و همگان باید از فرصت ماه محرم برای ترویج فرهنگ این فریضه واجب بیشتر از گذشته تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر، رعایت و حفظ قانون در جامعه را سبب تحقق بسیاری از معروف‌ها دانست و افزود: اگر مسئولان در جامعه قانون را رعایت، حفظ و اجرا کنند بسیاری از معروف‌ها تحقق می‌یابد و از بروز منکرها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.