مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان

فعالیت 107 شهرداری در استان اصفهان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: 107 شهرداری در استان اصفهان وجود دارد که بیشترین تعداد شهرداری‌ها در کل کشور است و 85 درصد سکنه شهری را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا کمالی  امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار ایمانشهر در مسجد تاریخی شهر اشترجان فلاورجان اظهار کرد: 107 شهرداری در استان اصفهان وجود دارد که بیشترین تعداد شهرداری‌ها در کل کشور است و 85 درصد سکنه شهری را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: باید پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردم بود و از فرصت خدمت استفاده کرد و تنها هدف خود را اعتلای فرهنگ و حقوق شهروندی قرار داد و همیشه رضای خداوند، احترام متقابل و پرهیز از خودمحوری مبنا قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان بیان کرد: شورای اسلامی شهرها و روستاها به‌ عنوان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند و این شوراها باید امین مردم بوده و حقوق مردم را بازگو کنند و نسبت به نظارت بر عملکردها و قوانین تسلط کامل داشته باشند.

وی گفت: مردم از بی‌عدالتی ناراحت هستند، بنابراین باید قانون‌مدار بود و بر اساس قوانین عمل کرد و این مبنایی است که برای تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان‌ شده است.

کمالی در پایان ابراز کرد: شفافیت، صداقت و امانت‌داری باید سرلوحه کارها قرار گیرد و با برنامه‌ریزی کلان اهداف مورد نظر را پیش ببریم، همچنین باید با هم‌دلی و هم‌زبانی مشکلات شهری را حل کنیم و در جهت احقاق حقوق مردم گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات شهرام شاهمرادی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد و عباس الهیاری به‌ عنوان شهردار جدید ایمانشهر معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار