سرمربی شاهین شهرداری؛

توپ و میدان از آن ما بود، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در دیدار برابر داماش گیلانیان بجز یک گل همه توپ‌های ارسال شده روی دروازه حریف از بدشانسی منجر به گل نشد.

توپ و میدان از آن ما بود، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید کللی فرد چهارشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر داماش گیلانیان در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار در پنالتی که دروازه بان حریف مهار کرد و صحنه‌ای که توپ به تیرک دروازه تیم حریف خورد می‌توانستیم به گل برسیم و برنده این دیدار باشیم. با وجود اینکه مجید خدابنده لو برای دومین بار در طول این فصل پنالتی را هدر داد، ولی در بازی‌های آینده نیز پنالتی زن تیم خود خواهد بود، زیرا وی از بازیکنان شایسته تیم است و در شرایط خاص حاکم بر این بازی موفق به گلزنی نشد.

کللی فرد ادامه داد: با این حال کسب یک امتیاز این دیدار غنیمت بود و سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده با تقویت تیم برای گرفتن امتیازات کامل بازی‌های خانگی چاره اندیشی مناسبی داشته باشیم. در این دیدار توپ و میدان بطور کامل در اختیار بازیکنان تیم شاهین بود، ولی نتوانستیم از این برتری خود استفاده لازم را ببریم.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: در صحنه‌ای که بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفت داور اعلام می‌کند که چنانچه کارت زرد نخست را دریافت نکرده بود کارت زرد دوم به وی داده می‌شد که این نوع تصمیم داور منطقی و صحیح به نظر نمی‌رسد. در مجموع شرایط داوری‌ها در لیگ دسته دوم رضایت بخش نیست و باید زمینه افزایش کیفیت داوری در سطح این لیگ فراهم شود.

انتهای پیام /پ

توپ و میدان از آن ما بود، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.