تجدید میثاق فرهنگیان مهریز با آرمان‌های مقدس شهدای فرهنگی و دانش آموز

به مناسبت بازگشایی مدارس وتقارن آن باهفته دفاع مقدس فرهنگیان مهریز با آرمان‌های مقدس شهدای فرهنگی و شهدای دانش آموز تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجه الاسلام کفاش نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم و بازگشایی مدارس گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید و با جانفشانی این عزیزان استمرار یافته است.

حجه الاسلام کفاش افزود: عزت و سربلندی که امروزه ایران اسلامی دارد مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی‌های شهداست.

وی افزود:شهیدان یک روح الهی و جاودانه و به خدا پیوسته‌اند و به همین دلیل همواره یاد و خاطره آن‌ها زنده است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با شهدا آرمان های والای این عزیزان است.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در حاشیه این مراسم گفت: مهر و بازگشایی مدارس را با تجدید میثاق با شهدای والامقام و گرامیداشت یادوخاطره 12 شهید معلم و 56 شهید دانش آموز آغاز می کنیم.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس ، فرهنگیان مهریز در معیت امام جمعه،فرماندار،بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهداء گل و غبارروبی قبور، با آرمان‌های شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ ی

تجدید میثاق با شهدای والامقام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار