رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کرد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر مولایی با بیان این مطلب اظهار داشت: کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان مجوز لازم را اخذ کرده و فعالیت خود را از سر گرفته است. دانش آموختگان دانشگاه می‌توانند در این کانون عضو شده و دانشگاه را فراموش نکرده و در واقع با دانشگاه تعامل و همفکری داشته باشند. ما یک تجربه نو را در دانشگاه فرهنگیان آغاز کرده‌ایم و نیاز به اقدام پژوهشی و تجزیه و تحلیل دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان داریم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ما نیاز به نظرات دانش آموختگان داریم و خواهش ما از این فرهیختگان این است که بعد از ماه‌های نخست تدریس که به بررسی نظام آموزشی می‌پردازید، دانشگاه را از نظرات، تجربیات و تحلیل‌های خود بی نصیب نگذارید.

مولایی خطاب به دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: ما را راهنمایی کنید و پیشنهادات و انتقادات خود را به ما ارائه دهید تا ما این تجارب ارزنده را در آینده و دوره‌های بعد از شما به کار بگیریم. شایسته است دانش آموختگان مسائلی را که در دوران آموزگاری تجربه می‌کنند و نیاز است تا در دانشگاه بر آن تاکید شود و از آن غافل مانده ایم را برای ما بیان کنند.

انتهای پیام /پ

کانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.