تودیع و معارفه مدیران جدید مجموعه سعادت‌آباد برگزار شد

مدیران جدید و سابق مجموعه سعادت‌آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما معرفی و تکریم شدند.

تودیع و معارفه مدیران مجموعه سعادت‌آباد: مصطفی اصفهان، پیمان جبلی و سیدمهدی حاجی محمدیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر جدید شبکه Q4T، همچنین سرپرست واحد اطلاعات و برنامه‌ریزی و مدیر امور مالی جدید مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما طی مراسمی معرفی شده و مدیران سابق این بخش‌ها مورد تکریم قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور پیمان جبلی معاون برون مرزی و نیز سیدحسین شاکرطاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما، همچنین مصطفی اصفهانی مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت برون مرزی و جمعی از مدیران مجموعه سعادت‌آباد برون مرزی (شبکه ‌ای پرس، هیسپان، آی فیلم و مجموعه‌های ستادی این بخش) برگزار شد، با اهدای احکام داود عادلی مدیر جدید شبکه Q4T، سیدمهدی حاجی محمدی سرپرست جدید اطلاعات و برنامه‌ریزی و علیرضا نوروزی مدیر جدید امور مالی مجموعه سعادت‌آباد، از خدمات سید وقار رضوی، سیده جلیله احمدی و علیرضا علی‌نیا مدیران پیشین واحدهای یاد شده قدردانی به عمل آمد.

ابتدا معاون برون مرزی، ضمن اشاره به حساسیت ماموریت‌های حوزه برون مرزی، تعبیر «سازمان صدا و سیمای کوچک» برای معاونت برون مرزی را نه تنها طبیعی که کار این بخش معظم از رسانه ملی را به سبب مواجهه با ادیان، ملیت‌ها، مذاهب و تمدن‌ها و شرایط سیاسی و فرهنگی و اجتماعی گوناگون بسیار پیچیده‌تر از کار در شبکه‌های داخلی توصیف کرد.

وی افزود: از این حیث مدیران و کارکنان معاونت برون مرزی کاری بسیار بزرگ و جهادی انجام می‌دهند زیرا تولید محتوا برای مخاطبانی که تمامی آنها از جنبه ملیت و اکثریت آنها به لحاظ مذهبی با ما متفاوت بوده و حتی در کنار مسلمانان سنتی و ... در جوامع اسلامی؛ غیر مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی را هم در زمره اجتماعات هدف خود داریم، بسیار دشوار و دارای ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های فراوان است.

جبلی همچنین ضمن تشکر از زحمات احمدی در روند راه‌اندازی پرس تی وی و توسعه معاونت برون مرزی در سال‌های اخیر، از خدمات سیدوقار رضوی در مدت تصدی مدیریت شبکه Q4T نیز تقدیر کرده و آینده‌نگری و برنامه‌ریزی پیشروانه فرآیندهای تولید، گسترش ضریب نفوذ رسانه‌های برون مرزی و تمهید زمینه‌های تکنولوژیک و رویکردهای نوین رسانه‌ای در بستر فناوری‌های ارتباطی روز را از الزامات توسعه و پیشرفت عملکرد معاونت برون مرزی و ه ویژه شبکه‌های مستقر در مجموعه سعادت‌آباد خواند.

ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان صدا و سیما هم در بخش دیگری از این مراسم، اثرگذاری بالای فعالیت‌های حوزه برون مرزی را مورد تاکید قرار داد.

وی کار در بخش برون مرزی رسانه ملی را ماندگار و واجد جنبه‌های مثبت فراوان توصیف کرده و گفت: تجربه کار در این معاونت به قدری ویژه و گسترده است که شاید بتوان گفت بدون تجربه مدیریتی در این معاونت، پازل تجارب مدیریت رسانه‌ای سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران سازمان کامل نمی‌شود.

شاکرطاهری در ادامه از مساعی علی‌نیا در طول دوره مدیریت امور مالی مجموعه چند شبکه‌ای سعادت‌آباد تقدیر کرد و نیل به افتخار بازنشستگی را به وی تبریک گفت.

گفتنی است؛ سیدمهدی حاجی محمدی پیش از این مدیرکلی منابع مالی و برنامه‌ریزی معاونت برون مرزی و علیرضا نوروزی نیز مدیریت امور مالی شبکه مستند را عهده‌دار بوده‌اند.

 

انتهای پیام/

مدیران جدید مجموعه سعادت‌آباد معاونت برون مرزی مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار