معرفی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما

در حاشیه جلسه شورای مدیران سیما، شهرام فرزین فر به عنوان مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما معرفی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در جلسه شورای مدیران این معاونت، دکتر میرباقری با اشاره به ساختار سازمان در سال های گذشته تفکیک مدیریت برنامه ریزی از مالی را اقدامی شایسته توصیف کرد و گفت: سیما یکی از مهم ترین حوزه های رسانه ملی در امر برنامه ریزی است و نیازمند دقت، انعطاف و نگاه بلند مدت است و ادغام این حوزه با موضوعات مالی بر روند کار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نقاط قوت رسانه ملی تاکید کرد: متاسفانه اقدامات و نیازهای تلویزیون در سازمان ها و نهادهای گوناگون نادیده گرفته می شود. مدیریت برنامه ریزی و نظارت ظرفیت های خوبی در اختیار دارد که می تواند با بهره گیری از آن قضاوت در مورد عملکرد سیما را واقع بینانه و بر اساس منافع سازمان انعکاس دهد.

معاون سیما مدیریت پیام و مهندسی افکار عمومی را از مهم ترین وظایف رسانه ملی دانست و اضافه کرد: مدیریت پیام در بعد کمی و کیفی نیازمند برنامه ریزی درازمدت است و تلویزیون به دلیل نوع ارتباط با مخاطب نیازمند بیشترین دقت و توجه در امر برنامه ریزی و نظارت است.

در ادامه دکتر رضی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان؛ برنامه ریزی را حلقه واسط میان صف و ستاد توصیف کرد و گفت: این حوزه از سازمان علاوه بر بررسی نیازها و انعکاس آن به حوزه ستاد موظف است تا به صورت مستمر در کنار همکاران برنامه ساز بوده و به آنها کمک کند.

وی برنامه ریزی را از پارامترها و ابزارهای ساختار هر سازمان پویا توصیف کرد و گفت: تشکیل جلسات مستمر و ارتباط با اطلاعات و برنامه ریزی شبکه ها بازوی توانمند در تولیدات موفق خواهد بود.

خاطر نشان می شود شهرام فرزین فر، تحصیلات خود را در رشته مدیریت دانشگاه تهران با مدرک کارشناسی ارشد به پایان برده است و تاکنون در پست هایی همچون مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی سیما، قائم مقام مرکز طرح و برنامه ریزی سازمان، مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی حوزه ریاست و مدیر کل برنامه ریزی و مالی معاونت صدا را در کارنامه خویش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار