دبیر هیئت فوتبال استان قم:

رده های اول و دوم جدول از آن 2 نماینده فوتسال قم

دبیر هیئت فوتبال استان قم از صدرنشینی نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر امید کشور در پایان روز پنجم خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛علی اصغر زرگر،دبیر هیئت فوتبال استان قم ،اظهار داشت: رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز یکشنبه در مشهد ادامه پیدا کرد و تاکنون نتایج به شکلی رقم خورده که هر ۲ نماینده فوتسال قم در رده های اول و دوم جدول هستند.

زرگر افزود: تیم‌های هیئت فوتبال استان قم و آتلیه طهران قم، ۲ تیمی هستند که از استان قم در لیگ برتر فوتسال امید حضور دارند و هر ۲ تیم نیز توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و خود را مدعی صعود معرفی کنند و صدرنشینی آن ها شاهدی بر این مدعا است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: در ادامه این مسابقات، روز یکشنبه تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در سالن شهید بهشتی مشهد برابر تیم مقاومت قزوین قرار گرفت و موفق شد در یک بازی دیدنی با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست دهد.

زرگر بیان داشت: حامد خلیفات و محمدمهدی جمالی بازیکنانی بودند که در این بازی برای تیم هیئت فوتبال قم گلزنی کردند و بدین ترتیب تیم هیئت فوتبال قم اکنون از ۴ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال آتلیه طهران قم دیگر تیم قمی بود که روز یکشنبه به میدان رفت و برابر تیم پرسپولیس خوزستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا با ۵ بازی یعنی یک بازی بیشتر از تیم هیئت فوتبال قم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد و پشت سر همشهری خود باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: این مسابقات در حالی ادامه پیدا خواهد کرد که تیم آتلیه طهران قم یک بازی دیگر با تیم گیتی پسند اصفهان در پیش دارد و تیم هیئت فوتبال قم نیز باید برابر تیم گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس خوزستان به میدان برود.

انتهای پیام/ح

صدرنشینی نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر امید کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار