مربی تیم فوتسال باران مهر قم:

دختران فوتسالیست قمی با ۲ پیروزی و ۴ شکست به کار خود پایان دادند

باباطاهری گفت:تیم فوتسال دختران جوان قم با ۲ پیروزی و ۴ شکست به کار خود در مسابقات فوتسال جوانان دختر کشور در گرمسار پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛الهام باباطاهری، مربی تیم فوتسال باران مهر قم ،  از پایان کار دختران فوتسالیست قم با ۲ پیروزی و ۴ شکست در مسابقات فوتسال جوانان کشور خبر داد.

وی افزود : مسابقات فوتسال جوانان دختر کشور روز شنبه در گرمسار به پایان رسید و تیم باران مهر به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها شرکت کرد اما موفق به صعود به جمع تیم‌های برتر نشد با این حال عملکرد قابل قبولی داشت.

وی ادامه داد: تیم باران مهر قم در آخرین دیدار خود ۳ بر صفر برابر تیم هیئت فوتبال بجنورد صاحب برتری شد و با این برد امتیازات خود را به عدد ۶ رساند و بر اساس قالب مسابقات توانست جواز حضور در لیگ دسته اول فوتسال جوانان دختر کشور در سال آینده را کسب کند.

مربی تیم فوتسال باران مهر قم گفت: تیم فوتسال دختران جوان قم با ۲ پیروزی و ۴ شکست به کار خود در مسابقات فوتسال جوانان دختر کشور در گرمسار پایان داد و با توجه به این که قرار است مسابقات فوتسال پایه دختران کشور از این پس و از سال آینده مثل پسران در دستجات مجزا برگزار شود قم سال آینده در دسته اول خواهد بود.

باباطاهری بیان داشت: سمیه امینی با ۶ گل بهترین گلزن قمی‌ها در این مسابقات بود و هانیه الهامی نیا و نسترن قره باغی هم در بین گلزنان ما با ۳ گل، نمایش خوبی داشتند البته تیم ما از بازیکنان کم تجربه‌ای متشکل بود و اگر همانند سایر حریفان از بازیکنان مجرب در دسته یک و لیگ برتر بهره مند بودیم نتایج بهتری می‌گرفتیم.

وی عنوان کرد: تیم باران مهر قم در این مسابقات در ۲ بازی به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر و ۶ بر صفر برابر تیم‌های هیئت فوتبال بجنورد و پیروزی گرمسار به پیروزی رسید و در دیدار برابر تیم‌های شهروند ساری، نماینده سنندج، نماینده دلیجان و آرمینه شمال غرب تهران نتیجه را به حریف واگذار کرد.

مربی تیم فوتسال باران مهر قم تصریح کرد: ستایش قمری، زهرا طباطبایی، هانیه الهامی نیا، سمیه امینی، هستی ابراهیمی، کمند ریاحی، زهرا عرب خراسانی، نرگس مدققی، فاطمه سبحانی، زهرا عسگریان، الهه خداوردوئی و نسترن قره باغی در این مسابقات برای تیم فوتسال قم به میدان رفتند و مروارید نصر و زهرا زندیان دیگر اعضای کادر فنی بودند.

انتهای پیام/ح

پایان کار دختران فوتسالیست قم با ۲ پیروزی و ۴ شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار