برخورد تریلر با جایگاه سوخت در جبالبارز

در برخورد تریلر حامل آرماتور به جایگاه سوخت بخش جبالبارز جیرفت تنها جایگاه این منطقه تخریب و از کار افتاد .

به گزارش خبرنگاربرخورد تریلر به جایگاه سوخت در جبالبارز گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ وحید شاهرخی رییس جمعیت هلال احمر جیرفت گفت: در پی اعلام این حادثه نیروهای پایگاه امدادی هلال احمر جبالبارز با حضور در محل جهت امداد رسانی حاضر شدند.

وی افزود : با توجه به برخورد این تریلر با جایگاه سوخت و تخریب قسمتی از کابین راننده ، خوشبختانه راننده تریلر قبل از برخورد در بیرون از کابین بوده و آسیبی ندیده است.

شاهرخی افزود: این راننده با پارک تریلر در حاشیه محور برای انجام کاری این وسیله نقلیه باری را ترک کرده که ماشین به دلیل قرار داشتن در حالت خلاصی به سوی جایگاه حرکت می کند.

وی با اشاره به ورود این تریلر به قسمت اتاق تجهیزات فرمان جایگاه سوخت گفت: میزان خسارت ،علت حادثه و دیگر اطلاعات این حادثه را بایستی مسئولان مربوطه اعلام کنند.

رییس هلال احمر جیرفت بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن مرکز شهر جبالبارز در حاشیه این محور اصلی تردد تریلرها و خودروهابی سنگین زیاد است ودر هر چند روز در این محور حوادثی از تریلرهای فرسوده را شاهد هستیم که سبب بروز خسارتهایی به ابنیه و علایم جاده می شوند.

  این جایگاه تنها جایگاه مرکز بخش جبالبارز است که هم اکنون به علت این حادثه قادر به ارائه خدمات و توزیع سوخت بنزین و گازوئیل نیست.
انتهای پیام /ی

تخریب جایگاه سوخت در جبالبارز در برخورد تریلر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار