برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در ۱۲ شهرستان خوزستان

مسئول کمیته نیرو‌های مسلح ستاد هفته دفاع مقدس از برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در ۱۲ شهرستان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله عفراوی، مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس یک سال با میزبانی سپاه و یک سال با میزبانی ارتش برگزار می‌شود، ضمن اینکه در سال جاری 24 جلسه در خصوص برگزاری باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در مرکز استان تشکیل شد.

وی افزود: در  اهواز و 11 شهرستان دیگر در استان مراسم رژه نیروهای مسلح برنامه ریزی شده است، تا اقتدار نیروهای مسلح که اقتدار نظام هست را به نمایش بگذارند، هم زمان در 17 شهرستان نیز صبحگاه مشترک برگزار می‌شود.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد هفته دفاع مقدس بیان داشت: 152 برنامه اصلی و 2هزار و 7 برنامه کلی در هفته دفاع مقدس اجرا می شود و حدود 70 مورد از این برنامه‌ها  جدید است، که در سال‌های گذشته برگزار نشده بود.

عفراوی به رونمایی از آلبوم 7هزار شهید اشاره کرد و گفت: این آلبوم‌ها در آینده‌ای نزدیک اهدا می‌شود، اما  یک نسخه از آن ها برای موزه دفاع مقدس استان آرشیو می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس نمایش رزمی بازسازی عملیات مولای متقیان چذابه در سوسنگرد اجرا می می‌شود، ضمن اینکه برای برنامه‌های 5 و 9 مهر به ترتیب شکست حصر آبادان و اولین شکست رژیم بعثی عراق در حمیدیه نیز  برنامه ریزی شده است، اما تأکید ما روی شهر حمیدیه است، که باید بیشتر پشتیبانی شود.

عفروای گفت: در هفته دفاع مقدس از 4 المان زنان شهیده  شامل شهیده سهام خیام در هویزه، خرمشهر 2 نفر و مریم فرهانیان از آبادان رونمایی می‌شود.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد در پایان یاد آور شد:  دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از قبور شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، هماهنگی برای اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، سازمان‌ها و اماکن مختلف، تهیه و ارسال جدول مصاحبه‌های رزمندگان و فرماندهان به صدا و سیما و حضور پررنگ تر و سازمان یافته شده در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان هستند.

انتهای پیام/م

برگزاری رژه نیروه های مسلح در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.