اهواز؛

رژه اقتدار در خوزستان

آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در خوزستان، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در خوزستان در دو شهرستان اهواز و دزفول برگزار شد.
 
در آین آیین استاندار خوزستان، فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ارتش ، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ، مسئولان استانی و نیز مردم حضور داشتند.

یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در خوزستان اعم از نظامی و انتظامی و بسیج با اجرای رژه حماسی، در بلوار قدس اهواز، توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین یگان های نظامی و انتظامی پیاده از مقابل جایگاه، توان نظامی نیروهای مسلح در خوزستان از جمله ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب، با رژه ادوات ، تجهیزات و سلاح های سنگین و نیمه سنگین، و نیز خودروهای سبک و سنگین و موتوری با آرایش نظامی از مقابل جایگاه به نمایش گذاشته شد.
 
چند نفر از چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با پریدن از بالگردهایی که بر فراز آسمان آیین گرامیداشت روز ارتش به پرواز در آمده بودند، پس از انجام حرکات نمایشی مقابل جایگاه فرود آمدند.
 
همچنین در دزفول، یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در شمال خوزستان از مقابل جایگاه رژه رفته و توان رزمی و دفاعی خود را با تجهیزات نظامی به نماش گذاشتند.
 
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.