اهواز؛

رژه نیروهای مسلح در شوش

رژه مشترک نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و شهروندان شوش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هزاران نفر از بسیجیان و نیروهای مسلح و عشایر منطقه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای آیین رژه با شکوه از مقابل جایگاه و در خیابان های شهر شوش یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را در اذهان زنده کردند.

سرگرد پاسدار کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش در این آیین هدف از برگزاری مراسم با شکوه رژه در شهرها و استانهای مختلف کشور را حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نمایش توانمندی نیروهای نظامی است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس به دست مایه ای برای مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران علیه زورگویی کشورهای استکباری تبدیل شده است.

بابایی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام دانست و افزود: ارزش های دفاع مقدس و رشادت ها و دلاورمردی رزمندگان اسلامی برای همیشه باید برای نسل های بعدی حفظ شود.

حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شهرستان شوش نیز گفت:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی پایان برای نظام اسلامی اند و باید این اقتدار سال به سال افزایش یابد.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح کشور ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهدا گام در راهی گذاشته اند که شهدای انقلاب آغازگر آن بوده اند.

حجت الاسلام امام اظهار داشت: این رژه و حضور نیروهای نظامی و انتظامی بسیار مفید و موثر وبزرگترین ثمره برای این کشور دارد و این حضور قدرت و سدی محک در مقابل دشمنان نظام و اسلام است.

در آیین یگان های پیاده و موتوری نیروهای مسلح با انجام رژه اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.