رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان:

تهیه ۱۵۰۰ دست لباس فرم دانش‌آموزان عشایری لرستان توسط خیرین

لباس فرم دانش‌آموزان مدارس عشایری با مشارکت خیرین تامین و قبل از شروع سال‌تحصیلی به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ لباس فرم دانش‌آموزان مدارس عشایری لرستان توسط خیرین تامین و اهداء می‌شود که در این راستا در حال حاضر هزار و ۵۰۰ دست لباس در اختیار آموزش و پرورش عشایری گذاشته شده و قرار است در آینده نزدیک معادل این آمار مجدداً تهیه و در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شود.

 نصرالله بازگیران، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان امروز چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه گفت: لباس فرم دانش‌آموزان مدارس عشایری با مشارکت خیرین تامین وقبل از شروع سال‌تحصیلی به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

وی با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین از دانش‌آموزان محروم عشایری، افزود: این لباس‌ها برای تمامی دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم با رایزنی و تعامل با خیرین نیک‌اندیش تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

بازگیران گفت: در حال حاضر تعداد یک ‌هزار و ۵۰۰ دست لباس فرم مدارس به ارزش تقریبی ۱۳۰ میلیون ریال در اختیار آموزش و پرورش عشایری گذاشته شده است که قرار است در آینده نزدیک معادل این آمار مجدداً تهیه و در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شود.

وی خدمت به دانش‌آموزان عشایری را والاترین و بالاترین خدمت برشمرد و گفت: باید تمام تلاش خود را مصروف اعتلای علمی و فرهنگی دانش‌آموزان عشایر کنیم تا بتوانند در آینده خدمتی درخور و شایسته به این قشر مولد و تاثیرگذار انجام دهند.

انتهای پیام/ د

تهیه لباس فرم دانش‌آموزان عشایری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار