معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اعزام سراسری دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در ۱۲ مهر امسال

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دانش‌آموزان سراسر کشور ۱۲ مهر امسال به صورت سراسری و همزمان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌حسین پازدار امروز در همایش تجلیل از فعالان راهیان نور اظهار داشت: طی سال ۹۶ سهمیه اعزام عمومی سپاه لرستان هفت‌هزار و ۱۰۰ نفر بود.

وی با اشاره به اینکه با وجود سهمیه هفت‌هزار نفری هشت‌هزار و ۳۰۰ نفر اعزام شدند، عنوان کرد: سهمیه دانش‌آموزی نیز هشت‌هزار و ۳۰۰ نفر بود که ما توانستیم ۹هزار نفر را به اردوی راهیان نور اعزام کنیم.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: اعزام دانشجویی را نیز بیش از تعداد سهمیه انجام دادیم و این در حالی است که به موازات این اعزام‌ها اردوگاه شهیدبهشتی نیز میزبان زائران بود.

پازدار گفت: در سال ۹۵ نیز میزبان ۱۵۰هزار نفر بودیم.

وی یادآور شد: در افتتاحیه راهیان نور در طی اردیبهشت امسال بیش از سه‌هزار لرستانی حضور یافتند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام همزمان دانش‌آموزان به راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ۱۲ مهر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پازدار با اشاره به اقدامات سپاه در منطقه تفریحی گهر و بیشه، عنوان کرد: ایجاد امنیت برای افراد متدین طبق تدبیر فرمانده سپاه لرستان انجام شد و حضور پاسداران و بسیجیان در این مناطق منشا خیر و برکت شده است.

وی گفت: برگزاری اردوهای  راهیان نور سبب ترویج حجاب در بین افرادی شد که اعتقادی به حجاب کامل نداشتند و افراد بدحجاب را درست کرد.

انتهای پیام/م

دانش‌آموزان ۱۲ مهر امسال به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.