لرستان؛

اعزام 20 هزار دانش آموز لرستانی به اردوهای راهیان نور

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت : 20 هزار دانش آموز دوره متوسطه در سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛خدانظر دریکوند  از اعزام ۲۰ هزار دانش آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد و گفت : این اعزام ها  تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

نباید آموزش و پرورش و بسیج را به عنوان دو نهادجدا از هم تصور کرد ؛چرا که این دو نهاد تاثیر گذار مشترکات فراوانی با هم دارند .
وی افزود : این تعامل و همکاری اگر بر پایه برنامه ریزی و هماهنگی قبلی باشد کمک می کند تا دانش آموزان و فرهنگیان بهتر به وظایف خود عمل کنند  و از آسیب به آموزش و پرورش دانش آموزان جلوگیری خواهد کرد .

 فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه لرستان هم گفت : سازمان بسیج دانش آموزی با اولویت برنامه های آموزشی و حمایت از نخبگان و فرهنگ سازی در جامعه تلاش می کند تا در کنار آموزش و پرورش به تحقق اهداف کلان تعلیم و تربیت کمک کند .

سرهنگ حسینی افزود : طرح آیه های تمدن و راهیان نور را از مهمترین برنامه های بسیج دانش آموزی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده شاهد تحق اهداف مشترک در سطح مدارس باشد .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.