لرستان؛

اردوهای راهیان نور بهترین عرصه برای تحول روحی نسل جوان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اردوهای راهیان نور بهترین عرصه برای تحول روحی نسل جوان است زیرا که در قالب این اردوها باورهای دینی و الهی جوانان تقویت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار کشکولی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم قطره ای از رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با مردم بازگو کنیم گفت: در اردوهای راهیان نور بخشی از این رشادت ها را می توان دید و لمس کرد.

وی افزود: معلمان نباید تنها به آموزش کتاب های درسی اکتفا کنند بلکه باید ارزش ها و ظرایف جنگ را به نسل جوان انتقال دهند تا استقلال کشور حفظ شود.

دشمنان علیرغم تلاش بسیار نمی توانند مردم ایران را از دین جدا کنند چرا که می دانند مردم ایران در مقابل ترفندهای استکبار جهانی می ایستند.

سردار کشکولی گفت: اگر جامعه آنگونه که برخی ابراز می کنند دچار فساد اقتصادی و بی بند و باری اخلاقی است پس چرا دشمن جرات حمله به کشور ما را ندارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر حفاظت و صیانت از استقلال کشور افزود: تهمت هایی که در مورد حقوق های نجومی، فساد و بی بند و باری می زنند حاصل جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.