لرستان؛

راهیان نور، سند افتخار ارزشهای دفاع مقدس

امام جمعه خرم آباد گفت: راهیان نور، سند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و سند افتخار ارزشهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی در جمع نمازگزاران جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر به 20 اسفند، روز راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور، سند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و سند افتخار ارزشهای دفاع مقدس است.
خطیب نماز جمعه خرم آباد حضور جوانان و نوجوانان را در کاروان راهیان نور موجب تقویت باورهای اعتقادی آنان دانست و افزود: حضور در مناطق عملیاتی و آشنایی با ایثار و رشادت رزمندگان اسلام به نوعی تجدید عهد برای زنده نگه داشتن راه آنان است.
حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی شهادت را فوز عظیمی دانست که وسیله قرب الهی و راه رسیدن به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهداء گفت: مادران شهدا، فرزندانی را در دامن خود پرورش دادند که شجاعانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی تا پای جان ایستادند.
حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی تکریم مادران و همسران شهداء و جانبازان را تکریم شهداء دانست و افزود: الگوی مادران و همسران شهداء، حضرت زینب کبری سلام الله علیهاست، از این رو آنان با تاسی از آن حضرت حافظ و نگهبان خون شهداء هستند.
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.