لرستان؛

بلیط اماکن گردشگری نباید گران شود

استاندار لرستان گفت:دستگاه های مربوطه قیمت بلیط های امکان تاریخی و گردشگری لرستان را در ایام نوروز نباید افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و ستاد اجرایی خدمات سفر بر تامین امکانات لازم برای اقامت گردشگران در این استان تاکید کرد و گفت:دستگاه های زیربط تبلیغات جذب گردشگر ، عدم افزایش قیمت بلیط های اماکن گردشگری و تاریخی و تجهیز نماز خانه و سرویس های بهداشتی بین راهی را در نظر بگیرند.
وی  با اشاره به اینکه سه بازرس ویژه استانداری، کار نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی استان را بر عهده دارند افزود :ستادتسهیل سفرهای نوروزی مانند سالهای قبل در جهت معرفی لرستان به عنوان مقصد گردشگری تلاش کند و سایر دستگاه ها با این ستاد همکاری کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این جلسه به تبلیغات این اداره کل در زمینه معرفی لرستان اشاره کرد و گفت: بازرسی از امکان اقامتی و پذیرایی استان، انعقاد قرار داد با شبکه های سراسری و شبکه استانی ، نصب بنر و بیلبورد تبلیغاتی بین راهی و تبلیغ از طریق تلویزویون شهری از اقدامات میراث فرهنگی در آستانه ایام نوروز بوده است.
سلیمانی افزود : نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان لرستان در قالب ۷۵ غرفه از تاریخ 25 اسفند ماه در محل باغ گلستان خرم آباد برپا می شود .
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.