مرمت و احیای دبیرستان امام(ره) ؛

مرمت واحیای دبیرستان تاریخی امام (ره) بروجرد

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در همایش مدرسه ماندگار، شهر ماندگار گفت: دبیرستان تاریخی امام (ره) شهرستان بروجرد مرمت و احیاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در جمع دانش‌آموختگان این دبیرستان به آغاز فعالیت خیرین مدرسه‌ساز کشور از سال ۷۷ اشاره کرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال ۷۷ کار خود را بااعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز کرد و امروز پس از قریب به ۲۰ سال فعالیت مجموع مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی به ۷۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

این دانش‌آموخته دبیرستان امام (ره) شهرستان بروجرد با تأکید بر لزوم بسترسازی حضور خیرین مدرسه‌ساز در این عرصه گفت: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل و ۱۰۰۰ خیر مدرسه‌ساز در خارج از کشور در امر مدرسه‌سازی در نقاط مختلف کشور و دنیا مشارکت دارند و هرروز نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در خارج از کشور هم اشاره کردو افزود: خیرین مدرسه‌ساز در کشور‌های امارات متحده عربی، ترکیه هندوستان و کانادا فعالیت‌هایی را برای ساخت فضا‌های مناسب آموزشی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور آغاز کرده‌اند.

حافظی به نهادینه فرهنگ مدرسه‌سازی در کشور اشاره کرد و گفت: در برخی استان‌ها دانش آموزان هم با پر کردن قلک‌های خود مدارسی را احداث کرده‌اند.

انتهای پیام/م

دبیرستان تاریخی امام (ره) بروجرد، مرمت و احیاء می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.