فتح‌ آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امداد

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: تا پایان امسال، 6 هزار و 303 مورد فرصت شغلی پایدار و مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد می‌شود.

ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کمیته امدادحسین فتح آبادی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با اجرای برنامه کاریابی و تعامل با کارفرمایان طی پنج ماهه نخست امسال 310 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان تهران ایجاد شد که 260 نفر از این تعداد را بانوان و مابقی را فزرندان ذکور تحت حمایت این نهاد تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: مبلغ 878 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی از محل اعتبارات بانکی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و همچنین 48 میلیارد و 65 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات امدادی برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

فتح آبادی با به اینکه در نظر داریم تا پایان سال 96 حدود 6 هزار و 303 مورد فرصت شغلی پایدار و مناسب را برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد کنیم، افزود: مددجویان کمیته امداد از طریق موسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد بخشی از مشکلات خانواده خود را رفع کنند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان تصریح کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با بانک‌های عامل درصدد هستیم تا 3 هزار و 973 نفر از مددجویان را از طریق مشاغل خانگی و اشتغال خرد و همچنین 2 هزار و 598 نفر از آنان را نیز با همکاری موسسات کاریابی به بازار کار وارد کنیم.

انتهای پیام/

ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد تا پایان سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
فوق لیسانس مهندسی مکانیک با معدل الف رفتم از این سازمان وام خود اشتغالی بگیرم، گفتن باید دوتا ضامن کارمند بیاری، میگم هیشکیو ندارم که ضامنم بشه و خانواده ام تحت حمایت این نهاده، قبول نکردن گفتن باید بیاری !!! الان چند ساله نتونستم ضامن پیدا کنم هنوز بیکارم سنم 35 شد. این نهاد در طول این همه تحصیل کمکم هم نکرد، درضمن 10 سال میشه که خدمت سربازیم را تموم کردم .
آخرین اخبار