سرنوشت پسر بچه رودباری همچنان در هاله ای از ابهام

بی خبری از کودک رودباری به ششمین روز رسید و تلاش های شبانه روزی برای نجات وی همچنان بی اثر بوده است.

سرنوشت پسر بچه رودباری همچنان در هاله ای از ابهامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ تلاشهای 6روزه برای پسر بچه رودباری و نجات وی همچنان بی اثر بوده است.

این درحالیست که گاهی جملاتی از این قبیل که ،ساعاتي پيش تكان خوردن شئي در ارتفاعات منطقه مشاهده گرديد كه طي عزيمت گروه امدادي متاسفانه اثري از پسر بچه مفقودي مشاهده نشد و منابع محلي از احتمال زنده بودن پسر بچه ٥ساله كه چند روز پيش در كوه هاي نمداد مفقود شده بود خبر ميدهند بارقه امیدی را ایجاد میکند که بازهم با تکذیب آن جستجوها ادامه می یابد .


گفتگوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  با برخی مسئولین هلال احمر و فرمانداری رودبار موید این مطلب است که همچنان مردم،مسئولین و ستاد بحران نیز در پی نشانه هایی از مرگ احتمالی کودک هستند و برخی از منابع غیررسمی نیز از احتمال ربوده شدن کودک رودباری با توجه به نبودن هیچ اثری از وی تا کنون در کوهستان و مناطق اطراف خبر میدهند.


اکیپ های امدادی ،نیروهای مردمی ،نیروی انتظامی و ستاد بحرامن شهرستان رودبار جنوب به دنبال نشانه هایی برای روشن شدن سرنوشت این کودک خردسال هستند.


این کودک 6روز قبل به همراه خانواده برای زیارت و آبگرم به منطقه طبق نمداد شهرستان رودبار سفر کرده بود که مفقود گردید و تا کنون خبری از وی در دست نیست .


انتهای پیام /س

 

 

بی خبری از کودک رودباری به ششمین روز رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار