در مجتمع فرهنگی هنری بردخون؛

اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون آغاز شد

بوشهر - دبیر جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون گفت: اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون با هدف کشف استعدادها و شناخت هنرمندان و به منظور تقویت هنر نمایش در بردخون برگزار شد.

اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر احمدی صبح سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: در اولین روز جشنواره، تئاترهای «سیگار فقط سیگار» و «یه بهونه یه خلوت یه صفحه حرف دل» به کارگردانی حمید ظریفخواه و «مردم نابینا» به کارگردانی ابراهیم قایدی به روی صحنه رفت.

وی اضافه کرد: در روز دوم جشنواره نیز تئاترهای «مانولین» به کارگردانی حسین بحرانی و «عدالت حیدر» به کارگردانی عباس قاسمی اجرا می شود و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان و علاقمندان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در تالار مفتون مجتمع فرهنگی هنری بردخون برگزار خواهد شد. حضور و استقبال پرشور مشتاقان و علاقمندان هنر نمایش باعث شد ظرفیت تالار در دقایق ابتدایی تکمیل شود و بسیاری از دوستداران هنر پشت در بمانند یا ناامید به خانه برگردند.

دبیر جشنواره به کمبود وسایل خنک کننده اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشتاقان عرق ریزان ساعت‌ها به تماشای برنامه‌ها پرداختند اما فضای فعلی تالار پاسخگوی خیل عظیم هنرمندان و هنردوستان بردخونی نیست.

مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون خاطرنشان کرد: این جشنواره با تلاش انجمن نمایش و مجتمع فرهنگی هنری بردخون و مشارکت و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر، شهرداری، شورای اسلامی و برخی از خیرین و هنردوستان بردخونی برگزار می شود که امیدواریم در آینده شاهد پشتیبانی و همراهی بیشتر مسئولان و مردم در این زمینه باشیم.

انتهای پیام /پ

اولین جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.