قاریان آذربایجان غربی از بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات دریافت می کنند

مسئول شعبه بعثت بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به افتتاح حساب کارپردازی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در نزد این شعبه، قاریان آذربایجان غربی از بابت گردش مالی این حساب تسهیلات دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛صبح رخشان مسئول شعبه بعثت بانک قرض الحسنه مهر ایران از افتتاح حساب کارپردازی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: با توجه به واریز بودجه مسابقات به این حساب، قاریان آذربایجان غربی از بابت گردش مالی حساب مسابقات قرآن تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی به شرایط دریافت تسهیلات اشاره و اظهار کرد: قاریان و حافظانی که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به این شعبه معرفی شوند، حائز شرایط دریافت وام خواهند بود.

صبح رخشان با اشاره به افتتاح حساب خیرین در بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از فعالیت‌های خاص عام المنفعه، تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران خیر‌هایی را برای سرمایه گذاری در برنامه‌های قرآنی جذب می‌کند تا بتواند از محل گردش حساب آنها، تسهیلاتی را برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان ارائه کند.

وی به استقبال بی نظیر آحاد جامعه از بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاره و اظهار داشت:قرض الحسنه مهر ایران تنها بانکی تخصصی است که در زمینه قرض الحسنه فعالیت می‌کند و هدف آن حمایت از اقشار کم درآمد است.

صبح رخشان با اشاره به این که بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک ربوی نیست و ربا و بهره در این بانک معنی ندارد، تصریح کرد: این بانک، قرض الحسنه است و فقط کارمزد ۴ درصدی دارد که صرف هزینه‌های جاری بانک می‌شود.

انتهای پیام/م

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای برنامه های قرآنی سرمایه گذار جذب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.