۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی در انتظار حمایت نیکوکاران

هشت هزار دانش آموز و دو هزار دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرکل کمیته امداد استان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته جشن نیکوکاری با هدف کمک به این دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.


فرید محبی با اشاره به اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می‌شود، ادامه داد: ۶۰۶ پایگاه ثابت و سیار شامل مساجد، و مدارس کار جمع آوری کمکهای مردمی را انجام می‌دهند.


مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم خیر و نیکوکار سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که از این مبلغ، ۷۰ میلیون تومان آن به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا جمع آوری و توزیع شده است.


وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری # ۵ * ۰۷۴ * ۸۸۷۷ * و با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند ادامه داد: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/د

حمایت از دانش آموزان ودانشجویان  نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.