افزایش دستفروشان در سطح شهر یاسوج

فرماندار بویراحمد گفت: در صورتی که اجرائیات شهرداری نسبت به این معضل بی توجهی نشان بدهد، تبدیل به یک معضل بزرگتری خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد  در این جلسه با اشاره به اینکه با هماهنگی‌ها وکارهای صورت گرفته وضعیت شهر یاسوج نسبت به سالهای قبل بهتر شده است، اظهار داشت: اکنون دیگر با بسیاری از معضلات سالهای قبل مواجه نیستیم.

فرماندار بویراحمد توجه وحساسیت به خدمات رسانی مسافران تعطیلات تابستانی وشهروندان را گوشزد کرد و گفت: انتظار می‌رفت شهرداری با توجه به وظیفه مدیریت خدمات شهری و در آستانه تعطیلات پایانی تابستان خود شهردار یا سرپرست شهرداری در این جلسه شرکت می‌کردند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد گفت: همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد باید برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران ومسافران تعطیلات پایانی تابستان در آماده باش کامل باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است، گفت: گاهآ مشاهده شده است که دو سوم از عرض خیابان‌های پر تردد شهر یاسوج را خودروهای میوه فروش ودستفروشان اشغال کردند، لذا ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر خیابها باید در اولویت کاری قرار بگیرد و در صورتی که اجرائیات شهرداری نسبت به این معضل بی توجهی نشان بدهد، تبدیل به یک معضل بزرگ‌تری خواهد شد.

فرماندار بویراحمد تصزیح کرد: کم کاری در بعضی از حوزه‌های شهرداری پذیرفته نیست.

نظری در حاشیه این جلسه و دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مبادا عده ای در این کش و قوس های تغییرات مدیریتی شهرداری بخواهند افرادی را بدون رعایت قوانین و مقررات جاری بکار بگمارند.

فرماندار بویراحمد افزود: این در حالی است که در هر خانوار شهرستان بویراحمد سه یا چهار نفر تحصیل کرده بیکار وجود دارد و کسی که نفوذی در سیستم اداری شهرداری دارد بدون رعایت قانون، جذب یا تبدیل وضعیت می‌شود، بنا براین اگر تخلفی صورت بگیرد قطعآ متخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

گفته می‌شود براساس اخبار واطلاعات واصله در روزهای اخیر تعدادی نیرو بدون در نظر گرفتن قانون وبا استفاده از نفوذ اداری در شهرداری به کار گرفته شدند.

 

انتهای پیام/ش

با متخلفین استخدام‌های بی‌ضابطه برخورد می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.