کیوسک‌ها سد معبر در پیاده‌روهای دهدشت

رئیس راهور کهگیلویه گفت: کیوسک‌ها راه را برای تردد شهروندان سد کرده و باید جمع‌آوری شوند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی اقبالی‌پور اظهار داشت: در راستای تسهیل در عبور و مرور خودروها عملیات خط‌کشی طولی در خیابان‌های شهر ضروری است.
 
رئیس راهور کهگیلویه با بیان این‌که خط‌کشی طولی در سطح شهر دهدشت وجود ندارد،افزود: خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود و باید اجرا شود.
 
اقبالی‌پور افزود: خط‌کشی‌ طولی در سطح شهر به ویژه در خیابان‌های اصلی کیفیت مطلوبی ندارد و نیازمند ترمیم است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده نیز در محدوده تقاطع‌ها و خیابان‌های منتهی به میدان مرکزی باید عملیاتی شود.
 
اقبالی‌پور نقش خط‌کشی عرضی در ایمنی شهروندان و کاهش سوانح رانندگی را مهم دانست و گفت: شهرداری باید برای اجرای خط‌کشی طولی و عرضی اقدام کند.
 
وی،نصب سرعت‌کاه و هم عرض کردن پل جدول‌ها را از دیگر موارد لازم در کاهش خطرات رانندگی برشمرد و با اشاره به ازدیاد کیوسک‌ها در سطح پیاده‌روهای دهدشت گفت: این کیوسک‌ها نه تنها جمع‌آوری نمی‌شوند بلکه بر تعداد آن‌ها افزوده شده است.
 
اقبالی‌پور با بیان این‌که با محدود کردن کیوسک‌ها می‌توانیم معابر را برای تردد شهروندان آزاد کنیم تصریح کرد: واقع شدن کیوسک‌ها در معابر پیاده شهروندان را مجبور به استفاده از سطح خیابان برای رفت و آمد کرده و این باعث بروز تصادفات می‌شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.