نماینده کهگیلویه در مجلس:

مجوز اورژانس هوایی و فرودگاه اختصاصی برای کهگیلویه

 نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبرداد:مجوز اورژانس هوایی از وزیر بهداشت و فرودگاه اختصاصی برای میهمانان ویژه کشوری و لشکری برای کهگیلویه صادرشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران این حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه اصحاب رسانه حقوق و درآمد مناسبی ندارند که باید برای این کار چاره مناسبی اندیشید.


عدل هاشمی‌پور با بیان اینکه کمتر دنبال شروع عملیات اجرایی طرح های جدید هستیم افزود: باید پروژه های نیمه کاره را پیگیری کرد و آنها را به بهره برداری رساند.


وی گفت: پروژه های مختلف شهرستان در زمینه راه های ارتباطی، صنعت، کشاورزی و آب شرب باید نظارت شوند.


هاشمی پور با اشاره به اینکه دستور اصلاح تعرفه برق شهرستان کهگیلویه اخذ شد افزود: مجوز راه اندازی اورژانس هوایی از وزیر بهداشت و درمان اخذ شد همچنین برای راه اندازی یک فرودگاه اختصاصی برای میهمانان ویژه کشوری و لشکری مجوزهای لازم دریافت و تامین زمین در دستور کار قرار دارد.


وی با بیان اینکه بحث ورزش به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: در زمینه ایجاد زیرساخت های ورزشی اعتبارات خوبی از سازمان مدیریت و وزارت نفت اخذ شد و نیاز است که در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.


نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده با بیان اینکه استفاده از بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار برای کارهای اشتغالزایی نیز در دستور کار است گفت: نیروگاه تامین برق 500 مگاواتی سیکل ترکیبی قرار است در پادوک احداث شود که موجب رفع نوسانات برق و افت ولتاژ برق مورد نیاز صنعت این منطقه می شود.

انتهای پیام/د

رسانه ها حق وحقوق مناسبی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.