نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

مشکلات ارتباطات در جنوب استان بوشهر مرتفع شود

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ارتباطات در جنوب استان بوشهر مرتفع شود.

مشکلات ارتباطات در جنوب استان بوشهر مرتفع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه اظهار داشت: در جنوب استان بوشهر شاهد مشکلاتی در حوزه ارتباطی هستیم که باید برای رفع آن تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ارتباطی باید همگام با توسعه فناوری‌ها توسعه یابد، اضافه کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم در سطح روستا‌های شهرستان دیر، استقرار نسل جدید اینترنت همراه است.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به مشکلات تلفن ثابت در شهر‌های شهرستان دیر نیز اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان کنگان نیز در سطح روستا‌ها شاهد عدم آنتن‌دهی مناسب هستیم.

وی خواستار ایجاد شرایط مناسب برای آنتن‌دهی تلفن همراه در جاده‌های جنوب استان شد و بیان کرد: در روستا‌های بخش مرکزی جم شاهد مشکلات زیادی در زمینه ارتباطات و مخابرات هستیم.

الماسی خواستار رفع مشکلات تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت در روستا‌ها شد و خاطرنشان کرد: روستا‌های پرجمعیت بخش مرکزی جم همچون کوری، چاهه و آبگرمک از پوشش آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و اینترنت نسل سوم و چهارم محروم هستند.

وی خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی در روستا‌های هاله، بساتین، صفیه، زبار، بنود، کنار خیمه، خره و دیگر نقاط شهرستان عسلویه شد و افزود: خطوط تلفن در مناطقی که با افزایش جمعیت روبرو هستند باید توسعه یابد.

انتهای پیام /پ

مشکلات ارتباطات در جنوب استان بوشهر مرتفع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.