وزیر کار در شهرستان دیر:

طرح‌های درمانی در حوزه تأمین اجتماعی استان بوشهر اجرا می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرایی شدن طرح‌های درمانی در حوزه تأمین اجتماعی استان بوشهر امید می‌رود اجرای این طرح‌ها خدمات مهمی برای مستمری‌بگیران و کارگران تحت پوشش تأمین اجتماعی ارایه شود.

طرح‌های درمانی در حوزه تأمین اجتماعی استان بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی دیر با تأکید بر توسعه خدمات درمانی در مراکز تأمین اجتماعی اظهار داشت: برای بهره‌مندی بیشتر بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی مراکز و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی توسعه و گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی دیر آغاز شد خاطرنشان کرد: در سفر ۲ سال پیش به استان بوشهر برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی دیر قول داده شد و امروز در راستای تحقق این تعهد عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان جم خبر داد و افزود: با پیگیری‌های مسئولان استان بوشهر و نماینده مردم در مجلس برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جم عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

ربیعی گفت: در کنار درمانگاه تأمین اجتماعی یک مرکز درمانی نیز در منطقه جم آغاز به کار می‌کند.

وی با قدردانی از استاندار بوشهر در حمایت از اجرای طرح‌های این وزارتخانه تصریح کرد: اجرای طرح‌های درمانی در حوزه تأمین اجتماعی با حمایت از پیگیری استاندار و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به ویژه سکینه الماسی نماینده مردم منطقه جنوب استان بوشهر اجرایی شده است که امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها خدمات مهمی برای مستمری‌بگیران و کارگران تحت پوشش تأمین اجتماعی ارایه شود.

همچنین مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر با زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع ساخته می‌شود  افزود: در اجرای این طرح ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۲۰ ماه اختصاص می‌یابد و تکمیل می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.