وزیر کار در عسلویه:

روند طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر بررسی می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز وارد فرودگاه عسلویه شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قرار گرفت.

روند طرح‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر بررسی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی ربیعی در بدو ورود به فرودگاه عسلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این سفر طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی مورد بررسی قرار می‌گیرد اظهار داشت: در سفر یکروزه به استان بوشهر طرح‌های مختلف تولیدی، عمرانی، رفاهی و اشتغال‌زایی افتتاح می‌شود و روند طرح‌های اشتغال‌زایی در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افتتاح طرح‌های استان بوشهر پرداخت و گفت: در این سفر ضمن افتتاح مرکز تحقیقات و حفاظت فنی بهداشت کار در عسلویه کمربندی کنگان به دورهک افتتاح می‌شود. 

ربیعی با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی دیر در این سفر آغاز می‌شود بیان کرد: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه اهرم، ساختمان اداره کار و گازکشی به ۲۶ روستای تنگستان و بهره‌برداری از فیبر نوری و تأسیسات ارتباطات مخابرات دشتستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از افتتاح ایستگاه برق در دشتستان خبر داد و گفت: گازرسانی به جزیره شیف و روستا‌های همجوار نیروگاه‌های اتمی بوشهر از دیگر برنامه‌های این سفر مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح اسکله‌ها و طرح‌های بندری بوشهر و مرکز جامع سلامت این شهر را از دیگر برنامه‌های سفر به استان بوشهر اعلام کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.