مقام ارشد بروکسل؛

تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا احمقانه بود

یک مقام ارشد اروپایی اظهار کرد تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا احمقانه بود و تنها اراده مردم این کشور می‌تواند برکسیت را متوقف کند.

مقام ارشد بروکسل: تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا احمقانه بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، مارتین سلمایر، رئیس دفتر ژان-کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، روز گذشته (دوشنبه) در یک همایش در شهر بروکسل، اظهار کرد تصمیم انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا احمقانه بود و تنها اراده مردم این کشور می‌تواند آن را متوقف کند.

سلمایر گفت: برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تصمیمی بد و احمقانه است. تنها کسانی که می‌توانند از اجرایی شدن برکسیت جلوگیری کنند، مردم انگلیس هستند. از آن جایی که من رویاپرداز نیستم و یک فرد واقع‌گرا هستم، باید بگویم در تاریخ 29 ماه مارس سال 2019 میلادی، برکسیت اتفاق خواهد افتاد.

سلمایر آلمانی که یکی از شخصیت‌های بانفوذ در اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، در حالی این اظهارات را بیان می‌کند که مایکل بارنیر، مذاکره‌کننده ارشد برکسیت در کمیسیون اتحادیه اروپا، دو روز پیش تصریح کرده بود باید به مردم انگلیس این آگاهی داده شود که کشورشان هزینه گزافی بابت خروج از اتحادیه اروپا خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/

مقام ارشد اروپایی رأی مثبت انگلیسی‌ها به برکسیت را احمقانه خواند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار