پس از دور سوم مذاکرات برکسیت؛

میشل بارنیه: انگلیس خود را به انجام تعهدات ملزم نمی‌داند

مذاکره کننده ارشد کمیسیون اروپا در برکسیت اعلام کرد مقامات انگلیس خود را به انجام تعهداتی که اتحادیه اروپا پس از برکسیت پذیرفته است،‌ متعهد نمی‌دانند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز،  میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد کمیسیون اروپا در موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت) روز پنجشنبه اعلام کرد مقام‌های انگلیس خود را به انجام تعهداتی که اتحادیه اروپا پس از برکسیت در قبال اشخاص ثالث پذیرفته است،‌ متعهد نمی‌دانند.
 
بارنیه همچنین اعلام کرد در پایان دور سوم مذاکرات برکسیت در بروکسل، هیچ "پیشرفت قاطعی" در این خصوص حاصل نشده است. او افزود نقش تنظیمی و اجرای قانون اتحادیه اروپا در بازار واحد اروپایی، به واسطه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تضعیف نخواهد شد.
 
مذاکره کننده ارشد برکسیت از سوی کمیسیون اروپا در این باره گفت: "طی هفته کنونی، رفع ابهاماتی مفید در خصوص چندین نکته صورت گرفته است؛ برای مثال وضعیت کارکنان مرزی.
 
او در کنفرانس خبری خود در این باره گفت: "با وجود این، در خصوص هیچ یک از مسائل اصلی و اساسی به پیشرفتی قاطع دست پیدا نکردیم. البته این گفتگوها در خصوص ایرلند، نتیجه بخش بود."
 
انتهای پیام/
 

دور جدید مذاکرات برکسیت بدون پیشرفت به اتمام رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
این انگلیسیا از جنگلای آمازون عمل اومدن قرارداد مرارداد حالیشون نیس
آخرین اخبار