مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان :

وجود ۴۶۵ هکتار بافت فرسوده در خرم‌آباد/ زمین‌خواری در حاشیه شهر

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان از وجود ۴۶۵ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هرمز نصیری، ظهر سه‌شنبه در جلسه بررسی اقدامات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری خرم آباد در سخنانی گفت: رفع خطر از مخروبه ها و مسیرهای سیلاب از جمله کارهایی است که همه ساله شهرداری علی رغم مشکلات مالی در اواسط پاییز انجام می دهد.

وی ادامه داد: هیچ توجهی به آب های سطحی نمی شود و بارندگی که می شود مشکلات بزرگی پیش می آید و وظیفه مسکن و شهرسازی است که به این مسله توجه کنند.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان گفت: در واگذاری اراضی زیرساخت ها باید در نظر گرفته شوند که دیگر شاهد وقوع سیلاب نباشیم.

نصیری گفت: ۴۶۵ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در شهر خرم آباد داریم که ۲۶۰ هکتار از آن فرسوده هستند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد گفت: موارد ایمنی ساختمان ها به دلیل هزینه های زیاد انجام نمی شود و به همین دلیل در بحران ها شاهد حوادث ناگوار خواهیم بود.

زمین‌خواری در حاشیه شهر

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان در ادامه به بحث زمین خواری به ویژه در حاشیه های شهر پرداخت و از دستگاههای ذی ربط خواست که به این اشخاص خدمات ندهند.

نصیری افزود: همه ما مکلفیم مشکلاتمان را بر اساس قانون برطرف کنیم و در هر مشکلی باید دنبال علاج واقعه بود تا مشکلات مردم حل شوند.

وی در ادامه گفت: طی این چهار سال بیشترین کمک از بودجه دولتی به شهرداری خرم آباد شده اما به دلیل مشکلات عدیده و عدم همکاری دستگاههای متولی بسیاری از مشکلات حل نشده باقی مانده اند.

انتهای پیام/ د

زمین‌خواری در حاشیه شهر خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.