رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

احداث دو استخر شنا دانش‎آموزی در بروجرد و اشترینان

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: دو استخر شنای دانش‎آموزی در بروجرد و اشترینان احداث می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمود ترابی، رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: احداث استخر‌های شنا به طور متوسط یک و نیم تا ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: در سال جاری در مجموع ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای دو استخر دانش‎آموزی بروجرد و اشترینان در نظر گرفته شده است که سهم هر یک از این پروژه‎‌ها ۳۲۵ میلیون تومان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: اداره نوسازی و تجهیز مدارس مجری احداث استخر شنا دانش‎آموزی بروجرد است، البته اعتبارات لازم برای این منظور از محل طرح های ورزشی تامین می‎شود.

ترابی در ادامه گفت: در صورت تحقق و تخصیص کامل اعتبار ۳۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای سال جاری، سوله استخر دانش‎آموزی بروجرد نصب می‎شود.

وی در ادامه به برخی دیگر از طرح های ورزشی در حال احداث در بروجرد اشاره و تاکید کرد: طرح زمین چمن مصنوعی این شهرستان هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون اعتبار تقریبی ۳۵۰ میلیون تومانی برای ساخت آن هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه بخش عمده احداث این زمین چمن مصنوعی شامل نصب چمن و پروژکتور‌های روشنایی است، گفت: در سال جاری اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون تومانی برای اجرا و تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

ترابی گفت: در صورت تخصیص همه اعتبار یاد شده و با خرید چمن مصنوعی، پیش‎بینی می‌‏شود که طرح احداث زمین چمن مصنوعی شهرستان بروجرد که جز طرح های اقتصاد مقاومتی است، در سال جاری آماده بهره‎برداری باشد.

وی از اجرای طرح احداث خانه کشتی شهید محمد نجفی بروجردی شهرستان بروجرد توسط یک خیر ورزشی خبر و ادامه داد: زمین مورد نیاز برای این پروژه از سوی شهرداری اهداء و اعتبار تقریبی ۵۰۰ میلیون تومانی توسط خیر ورزشی برای ساخت آن هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با تاکید بر اینکه سالن چند منظوره ورزشی در سایت مسکن مهر بروجرد ساخته می‎شود، گفت: در سال جاری اعتبار ۴۳۰ میلیون تومانی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

ترابی در ادامه گفت: تکمیل خوابگاه و سلف سرویس هتل ورزش از دیگر طرح های ورزشی در دست اجرای شهرستان بروجرد است که تاکنون پیشرفتی ۶۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی برای طرح هتل ورزش بروجرد در نظر گرفته است، گفت: تاکنون قریب به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: طرح ‎‌های ورزشی متعددی در حال احداث است که تکمیل و بهره‎برداری از آن‌ها علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیاز‌های ورزشکاران، سرانه فضا‌های ورزشی این شهرستان را تا حدود زیادی ارتقاء می‎بخشد.

انتهای پیام/ د

دو استخر شنا دانش‎آموزی در بروجرد و اشترینان احداث می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.