رئیس جامعه هتلداران فارس خبر داد؛

30 درصد از هتل های فارس پر شده/عرضه صنایع دستی در هتل های فارس

رئیس جامعه هتلداران استان فارس از خالی بودن ۷۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از ظرفیت هتل‌های استان فارس اشغال است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توان آماری از حضور گردشگران خارجی در فصل پاییز ارائه داد و با وجود اینکه هر ساله مهر تا دی ماه ایام پیک سفر گردشگران خارجی است اما امسال برخی از گروه‌های گردشگری سفر خود را کنسل کرده اند و به همین علت ارائه آمار دقیق امکانپذیر نیست.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس از تعامل با هنرمندان صنایع دستی خبر داد و اظهار کرد: در همه هتل‌های استان فارس ویترینی از صنایع دستی استان فارس برای عرضه و فروش قرار داده شده است تا گردشگران بیشتر با صنایع دستی آشنا شوند.

سیادتان افزود: در حال حاضر تعدادی از هتل‌ها این کار را آغاز کرده‌اند که به مناسبت روز جهانگردی این امر در همه هتل‌های استان فارس کلید می‌خورد و نمایشگاه صنایع دستی در تمام هتل‌های استان برگزار می‌شود.

وی این امر را سود دو طرفه برای بخش گردشگری و صنایع دستی دانست و تصریح کرد: با این اقدام هم صنایع دستی بیشتر معرفی می‌شود و درآمدی نصیب هنرمندان می‌شود و هم اینکه هتلداران از این امر برای جذب بیشتر گردشگر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ن

خالی بودن ۷۰ درصد از ظرفیت هتل‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.