فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

تشکیل یک هزار و ۷۰۰ پرونده مبارزه با قاچاق کالا در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۷۰۰ پرونده مبارزه با قاچاق کالا در پنج ماهه نخست امسال در استان اصفهان تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی امروزدر آئین امحای کالای قاچاق استان اصفهان که در محوطه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار با اشاره به اینکه فعالیت برای مقابله با کالای قاچاق در حوزه تمرکز بر وردی‌ها و انبارهای دپوی اموال وارداتی در دستور کار است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که قاچاق کالا نقطه مقابل تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مردم در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نخریدن این کالاهاست، افزود: خرید کالاهای قاچاق چرخه قاچاق کالا را تقویت می‌کند که این امر موجب خوابیدن چرخه‌های تولید می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در کشور  ۲۰ میلیون و در استان اصفهان یک میلیون دانش‌آموز و دانشجو وجود دارد، اضافه کرد: چنانچه مردم به فکر آینده فرزندانشان باشند نباید از کالای قاچاق استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حفظ  سلامت مردم از دیگر حساسیت‌های مورد توجه در خصوص کالای قاچاق است، ابراز داشت: در این راستا یادآور می‌شویم که سلامت همه مردم برای ما مهم است و نمی‌توان بر اساس برخی اظهار نظرات کالاهای قاچاق را در اختیار مردم کم بضاعت قرار داد.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه ناقص کردن چرخه قاچاق کالا در دستور کار ویژه نیروی انتظامی است، تصریح کرد: همچنین عزم جزمی وجود دارد که کالای قاچاق به چرخه مصرف برنگردد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا جامع، کامل و مانع خواهد بود، گفت: از این رو در پنج ماهه نخست امسال کشف پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ارزش کالای قاچاق بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده قاچاق در پنچ ماهه نخست امسال ۵۳۳ میلیارد ریال بوده است، افزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۷۰۰ پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش 50 درصدی پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان ارزش کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.