سردار فضلی:

واقعه غدیر در ۱۴۳ نقطه از کشور بازسازی می‌شود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: واقعه عظیم غدیرخم امسال در ۱۴۳ نقطه در داخل کشور و یک نقطه هم در سوریه بازسازی می‌شود.

واقعه غدیر در ۱۴۳ نقطه از کشور بازسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری امروز (دوشنبه) با موضوع هماهنگی و تشریح برنامه بازسازی واقعه غدیرخم، اظهار کرد: کار‌های بزرگی در طول تاریخ تا به امروز در امر غدیر صورت گرفته و این امانت الهی در انقلاب شکوهمند امام و امت امام برجسته‌ای بیشتری را شاهد هستیم.

وی افزود: این بازسازی از سال ۸۹ در جهان اسلام در شهر مقدس در دامنه‌ کوه خضر اجرا شد و امسال این واقعه در داخل کشور در ۱۴۳ نقطه داخلی و یک نقطه هم در سوریه این واقعه عظیم بازسازی خواهد شد.

سردار فضلی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر در سال 89 با حضور حدود 70 هزار نفر از مردم استان قم و زائران انجام شد، تصریح کرد: این واقعه با مشارکت همه مردم شیعه و سنی انجام شده و در سال بعد به 72 نقطه در کشور افزایش یافت.

وی اضافه کرد: با استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف در دوره‌های بعد بازسازی واقعه غدیر به صد نقطه و سال بعد از آن به 120 نقطه افزایش یافت این روند در سال بعد به 147 نقطه افزایش یافت. لازم به ذکر است در سال گذشته غیر از ایران مردم عراق و سوریه نیز این واقعه را بازسازی کردند و عملا به 150 نقطه در سال گذشته رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بعضی از نقاط از ما درخواست بیش از یک روز اجرای این واقعه را داشتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار