سردار فضلی در نشست خبری هفته حجاب و عفاف،

تکریم هفته حجاب و عفاف با توجه به هجمه‌های فرهنگی لازم است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در کشور تکریم چنین روزی را کاری واجب دانست.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری هفته عفاف و حجاب که پیش از ظهر امروز شنبه ١٧ تیرماه در بسیج رسانه سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: امروز مردم شریف ایران اسلامی از مردان و زنان با پیروی از دین خدا به پاسداشت حادثه مسجد گوهرشاد و دفاع از حجاب و عفاف می‌پردازند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امسال برنامه‌های ویژه‌ای جهت اجتماع ملت ایران در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تکریم چنین روزی در شرایطی که کشور بیش از ٢ دهه درگیر جنگ فرهنگى دشمن بوده است که امروز و بعد از فتنه سال ٨٨ بنا به تعبیر مقام معظم رهبری به جنگ نرم تبدیل شده بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب در سایر کشور‌ها نیز وجود دارد که باید دید چه میزان به آن عمل کردند، اما در کشور عزیزمان همه دستگاه‌های دولتی و آحاد ملت با همکاری بسیار خوبی در جهت پاسداشت این میراث قدم برمی دارند.

سردار فضلی با بیان این که برنامه‌های امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف امسال کشور‌های دیگر هم دخیل هستند و همکاری می‌کنند، در داخل کشور نیز نقاطی جهت اجتماع مردم برای پاسداشت این روز در نظر گرفته شده است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره این که ایا برنامه‌هایی که تاکنون برگزار شده است تاثیر داشته یا خیر، اظهار داشت: در کشور نگاه‌های متفاوتی وجود دارد، اما با وجود هجمه‌های فرهنگى همه به دنبال دفاع از این کار ارزشمند هستند.

وی با طرح ابن سوال که ما چرا همه ساله یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم، افزود: ما این کار ارزشی را انجام می‌دهیم تا بگوییم راه شهدا ادامه دارد پس برگزاری ان واجب است و اگر عده‌ای هم هم سو با حجاب حرکت نمی‌کنند باید با آن‌ها صحبت کرد تا به ان سمت حرکت کنند.

سردار فضلی در مورد عملیات بزرگ راهبان نور گفت:راهیان نور میهمانی شهدا است و ما مردم را برای حضور در رزمگاه‌های رزمندگان اسلام دعوت می‌کنیم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز باید به صدق نیات افراد توجه کرد، ادامه گفت: همه باید در مورد وظایف خود صادق باشیم لذا همه دستگاه‌های إجرائی برای مقابله با هجمه دشمن و تجلی کار شهدا کمر همت بسته اند.

وی با بیان این که در در راهیان نور گام‌های بزرگی برداشته شده است، ادامه داد: روزی بود در سال‌های ٨٦ و ٨٧ که فقط ٤٠٠ هزار نَفَر ر. مراسم راهیان نور شرکت می‌کردند، اما با تلاش‌های صورت گرفته این میدان در سال ٨٧ و ٨٨ به ١ میلیون و ٤٠٠ هزار نَفَر رسید و این روند ادامه داشت تا سال گذشته که این میزان به ٧ میلیون نَفَر رسید و امسال برنامه ریزی‌ها برای حضور ٨ میلیون نَفَر در نظر گرفته شده است.

سردار فضلی گفت: روزی سازماندهی ٥٠ راوی هم سخت بود، اما در حال حاضر بیش از ٢٤ هزار راوی در ٥٧ منطقه‌ای که به عنوان یادواره شهدا در نظر گرفته حضور دارند و بیش از ٤١ هزار نَفَر به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

 جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی سخنانش ضمن اعلام این موضوع که در همایش تجلی اخلاص که طَی چند روز اینده برگزار می‌شود عملیات راهیان نور سال گذشته بررسی و نقاط قوت و ضعف‌ها شناخته می‌شود، خاطر نشان کرد: در عملیات بزرگ فرهنگى راهیان نور همه کشور سهیم هستند و این عملیات به گروه خاصی تعلق ندارد.

انتهای پیام/

راهیان نور به کل کشور تعلق دارد نه گروه خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار