مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تعامل حداکثری با صنعتگران و پیگیری جدی توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خبر داد.

توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به تعامل حداکثری با صنعتگران و پیگیری جدی توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی گفت: با برگزاری مستمر جلسات کمیته پایش، علاوه بر ساماندهی وضعیت زمین‌های واگذارشده بلاتکلیف شهرک‌های صنعتی، وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف این طرح تعیین تکلیف وضعیت زمین‌های واگذارشده راکد بود که با تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خانه صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی و نیز شرکت شهرک‌های صنعتی موردبررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

قنبری بابیان اینکه تاکنون با برگزاری ۶۵ جلسه این کمیته، به وضعیت ۵۲۳ سرمایه‌گذار رسیدگی شده، بیان کرد: در هر جلسه با حضور صاحبان زمین‌ها، قرارداد‌های راکد به‌دقت موردبررسی قرار می‌گیرد که کمیته سه‌نفره در خصوص فسخ و یا ادامه قرارداد نظر خود را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۳۸ سرمایه‌گذار متعهد به تداوم امر سرمایه‌گذاری شده‌اند و مقرر شد طی برنامه زمان‌بندی اقدامات خود را نسبت به ساخت‌وساز و بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام دهند که پرونده ۸۳ سرمایه‌گذار نیز به هیئت داوری و حل اختلاف ارجاع داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با بررسی‌های انجام‌شده اطلاعات جامعی به‌دست‌آمده که در تصمیم‌گیری‌های آتی برای صنعت و تولید استان بسیار ارزشمند و تأثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/ر

توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار