مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

اعطای مشوق به سرمایه گذاران شهرک صنعتی ارسنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ارسنجان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی ارسنجان یکی از این مشوق‌ها را اعمال تخفیف ۵۰ درصدی به ۱۰ سرمایه گذار نخست این شهرک صنعتی بیان کرد و گفت: این تخفیف به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که در مدت یک سال طرح و اقداماتشان افتتاح شود.


وی افزود: معافیت‌های مالیاتی، کاهش درصد پرداخت نقدی حق انتفاع و بازپرداخت در اقساط بلند مدت، ارائه خدمات حمایتی از صنایع مستقر از جمله برگزاری تور‌های صنعتی و اعزام آن‌ها به نمایشگاه‌های داخلی وخارجی و نیز ارائه رایگان خدمات آموزشی از دیگر مشوق‌هایی است که، صنعتگران و سرمایه گذاران در شهرک صنعتی ارسنجان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.


قنبری با بیان اینکه شهرک صنعتی ارسنجان دارای تمام زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و تلفن است، ادامه داد: در سال‌های اخیر با اختصاص اعتبارات مناسب طرح‌های مختلفی در زمینه طراحی و اجرای خیابان کشی، جدول گذاری، آسفالت، شبکه فاضلاب، تصفیه خانه، توسعه فضای سبز، احداث مخزن آب و ساخت ایستگاه پمپاژ آب انجام شده و این شهرک صنعتی آماده استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی و جذب سرمایه گذار است.


وی اظهارداشت: ۲۹ قرارداد واگذاری اراضی صنعتی و خدماتی با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است که از این تعداد ۲۲ قراردادمربوط به واحد‌های صنفی و خدماتی و بقیه مربوط به واحد‌های تولیدی و صنعتی است.


شهرک صنعتی ارسنجان با بیش از ۶۶ هکتارمساحت ظرفیت استقرار ۸۱ واحد صنعتی را دارد و با توجه به فراهم بودن امکانات و زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی انتظار بیشتری از سرمایه گذاران برای استفاده از این ظرفیت‌های موجود هست.
انتهای پیام/ر


اختصاص مشوق به سرمایه گذاران ارسنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار