مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان:

درآمدهای مالیاتی استان گلستان ۱۲ درصد افزایش یافت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: درآمدهای مالیاتی ۴ ماه نخست امسال استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

درآمدهای مالیاتی استان گلستان ۱۲ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،داود طبرسا در چهارمین جلسه کارگروه درآمد و تجهیز منابع استانی از رشد ۸ درصدی وصول مطالبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تا پایان تیرماه امسال ۱۴۰.۲۸۰ میلیون تومان وصول شده که این میزان نسبت به چهار ماهه سال ۱۳۹۵ به میزان ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از ۱۴۰.۲۸۰ میلیون تومان وصولی، مبلغ ۱۳۰.۳۷۲ میلیون تومان آن معادل ۹۳ درصد درآمد‌های مالیاتی و ۷ درصد آن به مبلغ ۹.۹۰۸ میلیون تومان را دیگر درآمد‌ها تشکیل می‌دهد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان، ۳۰ درصد درآمد مصوب سال ۱۳۹۶ تا پایان تیرماه در استان گلستان وصول شده است.

طبرسا با اشاره به درآمد‌های مالیاتی استان اظهار داشت: درآمد‌های مالیاتی ۴ ماهه استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است که بیشترین سهم درآمد، به مالیات بر درآمد با ۶۲.۲۷۰ میلیون تومان و کمترین، به مالیات بر ثروت با ۵.۸۳۴ میلیون تومان تعلق دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: از کل درآمد‌های مالیاتی ۳۷ درصد آن به مالیات بردرآمد و ۱۰ درصد آن به مالیات بر شرکت‌های غیردولتی و ۴۸ درصد آن مالیات بر کالا و خدمات و ۵ درصد آن به مالیات بر ثروت اختصاص دارد.

پیش‌قدم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان هم در این جلسه افزود: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده، امیدواریم بتوانیم با نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات و سامانه جامع مالیاتی در جذب مالیات و افزایش درآمد‌های عمومی استان گلستان شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

 

انتهای پیام/پ

درآمدهای مالیاتی استان گلستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.