رئیس دانشگاه فنی‌حرفه‌ای:

مشاوران راهکار موثر برای ایجاد محیط بانشاط در بین دانشجویان بدهند

شمس با بیان اینکه مشاوران نقشی مهمی برای ایجاد محیطی بانشاط در بین دانشجویان دارند گفت: ما از مشاوران در دانشگاه فنی‌حرفه‌ای راهکارهای موثر درخواست داریم.

نقشی مهم مشاوران در ایجاد محیطی بانشاط در بین دانشجویان به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر شمس رئیس دانشگاه فنی‌حرفه‌ای در مراسم کارگاه آموزشی پیام ویژه مشاوران سراسر کشور که در دانشگاه فنی حرفه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فنی‌حرفه‌ای یک مرکز آموزشی خاص است که آموزش‌های آن مهارت محور بوده و سعی می‌شود که فارغ‌ التحصیلان بعد از پایان کار بتوانند خود یک کار ایجاد کنند.

شمس بیان کرد: بخش اعظم آموزش‌های دانشگاه فنی‌حرفه‌ای به صورت کارگاهی و عملی برگزار می‌شود و نوع نگاه آن‌ها به جامعه با تربیت افراد نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور متفاوت است.

وی با بیان اینکه مشاوران نقشی مهم و موثری برای ایجاد محیطی بانشاط و سالم در بین دانشجویان دارند گفت: ما از مشاوران در دانشگاه فنی‌حرفه‌ای راهکارهای موثر را درخواست داریم تا آن‌ها با شناسایی دانشگاه، جامعه و دانشجویان بتوانند در جهت آسیب‌های اجتماعی و روحی روانی اقدامات موثری را انجام دهند.

رئیس دانشگاه فنی‌حرفه‌ای تاکید کرد: مشکلات روحی روانی و آسیب‌‌های اجتماعی وجود دارد و مشاوران باید نقش موثر و خوب را در جهت کاهش این عواقب ایفا کنند.

 انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار