شمس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای تقاضا محور است/ تلاش برای تقویت کارآفرینان در کشور

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با آموزش‌های مهارتی به دانشجویان برای تقویت کارآفرینان در کشور تلاش می‌کند.

عملکرد تقاضا محور دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ تلاش برای تقویت کارآفرینان در کشورناصر شمس رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای یک مرکز آموزشی مهارت‌محور است که واحدهای درسی را به صورت عملی و کارگاهی برای دانشجویان برگزار می کند.

وی بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزش نیروهای تکسنین است که می تواند نیاز کشور را در زمینه تامین نیروی کار برطرف کند و همواره این موضوع در اولویت های مسئولان دانشگاه قرار دارد.

پیش‌بینی ثبت نام 800 هزار نفر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

شمس عنوان کرد: ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های فنی و حرفه ای سراسر کشور حدود 200 هزار نفر است و پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد 70 الی 80 هزار نفر دانشجو در این دانشگاه مهارت محور ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای تقاضا محور است، تاکید کرد: این دانشگاه با آموزش‌های مهارتی و عملی برای تقویت کارآفرینان تلاش می کند و خود به نوبه‌ای یک دانشگاه نسل سه و کارآفرین محسوب می‌شود.

شمس اظهار کرد: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی دارای کار و یا در مواردی خود می‌توانند به عنوان یک کارآفرین عمل کرده و برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشتغال  ایجاد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار