فرهنگسرای عالی‌آباد، فرصتی برای ارتقای فرهنگ؛

بوشهری‌ها در کلاس‌های رایگان مجتمع عالی‌آباد شرکت کنند

فرهنگسرای عالی‌آباد با موافقت شهردار و همکاری اعضای محترم شورا آن را تبدیل به یک مجتمع فرهنگی شدتا مردم بوشهر به‌خصوص محلات اطراف آن بتوانند از خدمات این مجتمع استفاده کنند.

بوشهری‌ها در کلاس‌های رایگان مجتمع عالی‌آباد شرکت کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در همین زمینه، امروز سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مکان کنونی فرهنگسرای عالی‌آباد در سال‌های گذشته تنها یک سوله خالی بود که با موافقت شهردار و همکاری اعضای محترم شورا آن را تبدیل به یک مجتمع فرهنگی کردیم تا مردم بوشهر به‌خصوص محلات اطراف آن بتوانند از خدمات این مجتمع استفاده کنند.

فاطمه صفری‌زاده در پاسخ به این سوال که هدف شما از ایجاد فرهنگسرا در منطقه عالی‌آباد چه بوده است، گفت: با توجه به موقعیت ویژه‌ای که این منطقه داشت، برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت ساکنان این محله، زمین آن را در تاریخ ۴ مهرماه ۱۳۹۴ تحویل گرفته و مجوز تعمیر و بازسازی خانه فرهنگ عالی‌آباد را دریافت کردیم.

صفری‌زاده با تشکر از همکاری‌های شورا و شهردار محترم بندر بوشهر برای استفاده از این ظرفیت مغفول و بازسازی این مجتمع، ادامه داد: پس از آن با تکمیل زیرساخت‌های لازم و عملیات‌های عمرانی، خانه فرهنگ عالی‌آباد به مکانی دائم برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در حال حاضر برنامه‌های متنوع و کلاس‌های تقویتی و تربیتی با حضور مشاوران خانواده و مدرسان برجسته استان به‌صورت رایگان در این مجتمع برگزار است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این مرکز، از آموزش‌های رایگان آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /پ

بوشهری‌ها در کلاس‌های رایگان مجتمع عالی‌آباد شرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.