سازمان فرهنگی شهرداری و معاونت فرهنگی دادگستری تفاهمنامه همکاری منعقد کردند

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر و دادستانی کل استان بوشهر در نشستی که صبح امروز در محل دادگستری بوشهر برگزار شد، در زمینه‌های مشاوره، مباحث حقوق شهروندی و حقوق قضایی و... تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

سازمان فرهنگی شهرداری و معاونت فرهنگی دادگستری تفاهمنامه همکاری منعقد کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این نشست، فاطمه صفری‌زاده- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر، حجت‌الاسلام الله‌داد ثاتیان‌نژادبه - معاونت فرهنگی دادگستری استان و علی حسن‌پور –دادستان عمومی و انقلاب بوشهر به تبادل نظرات و رایزنی در خصوص همکاری‌های دوجانبه پرداختند.

فاطمه صفری‌زاده در این نشست با بیان این‌که سازمان فرهنگی شهرداری در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شهروندی این آمادگی را دارد تا با مجموعه دادگستری همکاری لازم را به عمل آورد، افزود: امیدواریم با عقد این تفاهمنامه و همکاری دوجانبه، گامی محکم در راستای ارتقای حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع جرم، مباحث زیباسازی شهری و... برداشته شود.

در متن این تفاهمنامه آمده است که «در راستای سطح آگاهی‌های حقوقی و قضائی و مشاوره‌ای جامعه، این تفاهمنامه به‌طور مشترک فی‌مابین دادگستری استان بوشهر و سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر منعقد می‌گردد». بر این اساس، معاونت فرهنگی دادگستری استان بوشهر متعهد می‌شود که در زمینه‌های مشاوره امور حقوقی و قضایی، استقرار مشاور حقوقی و یا مشاور خانواده در فرهنگسرای عالی‌آباد و پارک‌های بوشهر، تهیه پیام‌های حقوقی و قضائی و... همکاری لازم را با سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر داشته باشد.

در ادامه، دادستان کل بوشهر ضمن تقدیر از سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بابت تلاش مجموعه تحت مدیریت ایشان در زیباسازی شهری و ایجاد تحرک مثبت و سازنده در سطح معابر، خاطرنشان کرد: در زمینه دیوارنویسی‌ها، تابلوهای سردر مغازه‌ها و تابلوی مزاحم در معابر عمومی و... تلاش‌های قابل تقدیر و ساماندهی مناسبی از طرف سازمان فرهنگی شهرداری صورت گرفته است و ما در چارچوب قانون، نهایت همکاری را با سرعت بیشتری با این سازمان خواهیم داشت.

علی حسن‌پور در پایان با توجه به پتانسیل و توانایی‌های سازمان فرهنگی شهرداری، برای همکاری بیشتر در زمینه ارتقای سطح فرهنگ حقوقی قضایی جامعه و پرسنل نهادهای دولتی و استفاده بهینه از ظرفیت تبلیغات محیطی این سازمان ابراز تمایل کرد که مورد موافقت و استقبال صفری‌زاده قرار گرفت.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.