با همت سازمان فرهنگی شهرداری بندر بوشهر؛

نوجوانان فوتبالیست استان، استعدادیابی می‌شوند

جشنواره استعداد یابی نوجوانان فوتبالیست در سطح مدارس فوتبال کل استان، با حضور مربیان دارای مدارک A و B آسیا برگزار می‌شود.

نوجوانان (دختر و پسر) فوتبالیست استان، استعدادیابی می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امروزه ورزش در رده‌های سنی کودکان و نوجوانان در دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا شروع ورزش از این دوران، علاوه بر آن‌که سبب تندرستی و ایجاد نشاط در کودکان می‌شود، قوای فکری و روحی آنها را نیز تقویت می‌کند. علاوه بر این، باعث می‌شود که نوجوانان بتوانند ورزش را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند زیرا کودکان در این سن تاکتیک‌پذیرتر هستند. بر همین اساس، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همکاری هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به برگزاری جشنواره فوتبال در سطح مدارس بندر بوشهر و استان کرده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان این‌که از شب گذشته مسابقاتی به صورت جشنواره، بین کلیه مدارس فوتبال بندربوشهر دررده‌های سنی زیر 10 سال، زیر 11 سال و زیر 12 سال آغاز شده است، خاطرنشان کرد: شب گذشته مسابقات رده سنی زیر 10 سال در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار بود و امشب نیز این مسابقه برای نوجوانان زیر 11 سال و پنجشنبه شب برای نوجوانان زیر 12 سال برگزار می‌شود.

فاطمه صفری‌زاده با تاکید بر این‌که این مسابقات به‌ صورت جشنواره (فستیوال) بوده و هدف ما تعیین برنده و بازنده نیست، تاکید کرد: ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها، استعدادیابی از میان نوجوانان استان، ایجاد روحیه و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران در این رده‌های سنی و... از جمله اهداف ما در برگزاری این‌گونه مسابقات است.

به‌گفته وی، در پایان این مسابقات از همه ورزشکاران نوجوانی که در این مسابقات حضور می‌یابند، تقدیر شده و لوح یادبودی نیز ارائه می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به این‌که جشنواره اصلی ما از چهارشنبه هفته آینده کار خود را شروع می‌کند، تصریح کرد: از روز چهارشنبه (25 مرداد 96) این جشنواره در سطح مدارس فوتبال کل استان، با حضور مربیان دارای مدارک A و B آسیا برگزار می‌شود و قرار است در این جشنواره دختران و پسران نوجوان بوشهری استعدادیابی شده و به مسابقات کشوری اعزام شوند.

صفری‌زاده در پایان یادآور شد که پس از استعدادیابی و انتخاب نوجوانان مستعد از سوی مربیان استان، تیمی متشکل از این نوجوانان به مسابقات کشوری که شهریورماه در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آصف کشواد
۰۵:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
من میخوام استعدادم را به شما نشان بدم