معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب

مراسم معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت دامپزشکی در حوزه بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، واکسیناسیون علیه بیماری هایی همچون تب مالت، شاربن، PPR و... را استراتژیک برشمرد و گفت: حراست از سرمایه های دامی در استان به این مهم وابسته است و دامپزشکی نیز احتمام کار و خدمت خود را بر این مهم بنا نهاده است.


افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب گفت:اهمیت فعالیت و خدمات دامپزشکی امروزه بر کسی پوشیده نیست و سلامت و امنیت غذایی جامعه مدیون دامپزشکی است.


وی از واکنش سریع و برخورد اداره کل دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب در کنترل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تقدیر و بیان کرد: دامپزشکی به دلیل عقبه و لجستیک و خاصی که دارد موجبات تامین بهداشت شهرستان را فراهم کرده است.

در پایان طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه  صیدمحمد قاسمی با حفظ سمت به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب معارفه شد و از زحمات  صفدر منوچهری تبار در زمان تصدی ریاست شبکه دامپزشکی اسلام آباد غرب تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ز

انتصاب سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار